مشخصات فنی پرینتر HP26A

مشخصات فنی پرینتر HP26A

در پرینتر LaserJet Pro MFP M26a

طراحی زیبا با عملکرد بسیار خوبی ادغام شده است. سینی این پرینتر همانند دیگر پرینترها در این دسته، 150 برگ ظرفیت دارد و به‌راحتی می‌تواند پاسخگوی حجم کاری نچندان زیاد باشد. سرعت پرینت آن 18 برگ در دقیقه و رزولوشن چاپ 600x600 dpi برخوردار است. این پرینتر می‌تواند ماهانه توان کاری تا 5000 برگ را ارائه کند، البته تعداد چاپ توصیه‌شده 1000 برگ است. کپی این دستگاه تا 99 برگ را مقدور ساخته و بزرگنمایی آن از 25 تا 400 درصد قابل تغییر است. نوع اسکنر آن Flatbed و از رزولوشن 1200 dpi   بهره می‌برد. همانند دیگر پرینترهای شرکت HP، این پرینتر نیز برای کاهش مصرف انرژی از فناوری HP Auto On/Off بهره می‌برد. هنگامی‌که در حال انجام کاری نیستید، این پرینتر به‌صورت خودکار خاموش می‌شود و هنگام ارسال چاپ، روشن و شروع به کار می‌کند. USB تنها درگاه در این پرینتر است و متاسفانه خبری از اتصال وای-فای نیست.

انواع پرینتر را از کپی تک بخواهید

نتیجه‌گیری

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M26a ازنظر کیفیت ساخت و عملکرد تحسین‌برانگیز است و می‌تواند در یک اداره با حجم کاری متوسط تمامی نیازهای شما را برطرف سازد. نکته قابل‌توجه ابعاد آن است که فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. سرعت پرینت آن در حالت کلی مناسب است اما می‌توانست بیشتر از این باشد. کیفیت چاپ متون در حد عالی قرار دارد و حتی کیفیت چاپ اسناد گرافیکی مانند چارت‌ها و پاورپوینت از درجه کیفیت خوبی برخوردار هستند. درگاه USB  تنها درگاه برای اتصال در این پریننر است و برخلاف برادر بزرگ تر خود، پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M26nw  از اتصال وای-فای بهره مند نیست .پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M26a در مقایسه با رقیبان و همچنین قابلیت‌هایی که دارد از قیمت معقولی برخوردار است.

بستن

مشخصات

 

مشخصات

رزولوشن اپتیکال اسکنر

تا ۱۲۰۰ dpi

عمق اسکن رنگی

۲۴ بیت

سرعت کپی سیاه و سفید

تا ۱۸ برگ در دقیقه

رزولوشن کپی

۶۰۰ × ۶۰۰

بزرگنمایی کپی

۲۵ تا ۴۰۰%

۵
از ۵
۹ مشارکت کننده

دسته بندی ها

جستجو در مقالات

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید