معرفی انواع پرینتر های سه کاره hp

معرفی انواع پرینتر های سه کاره hp

یکی از اصلی ترین تجهیزات هر اداره و شرکتی، پرینتر و دستگاه چاپگر می باشد. پرینترها به دو دسته ی پرینتر های سه کاره و تک کاره تقسیم می شوند. شما می توانید با پرینتر های چند کاره یا همان پرینتر سه کاره عمل چاپ، کپی و اسکن را با یک دستگاه انجام دهید. به همین سبب ادارات بیشتر از این نمونه استفاده می کنند. البته شما می توانید آن را برای مصارف خانگی نیز خریداری کنید.

 

معرفی پرینتر های سه کاره hp

 

چاپگر از جمله وسایل ضروری هر اداره و شرکتی می باشد که از گذشته تا به امروز برند های مختلف تغییرات زیادی را روی آن انجام داده اند. در گذشته این دستگاه تنها عمل چاپ را انجام می داد. اما با پیشرفت تکنولوژی، طراحان توانستند نمونه ای را بسازند که چند کاره باشد و کار های مختلفی را انجام دهد.

پرینتر های سه کاره همانطور که نامشان پیداست می توانند سه عملیات را به صورت همزمان انجام دهند. در نتیجه شما دیگر نیازی به تهیه ی سه دستگاه ندارید و با خرید یک پرینتر سه کاره، کار خود را بسیار راحت می کنیداگر شما فضای کافی برای قرار دادن چند دستگاه ندارید، حتما پرینتر های سه کاره را انتخاب کنید.

در زمان خرید مدل های متنوع پرینتر های سه کاره hp، باید به چند مورد دقت داشته باشید. به طور مثال حتما باید به تکنولوژی به کار رفته در آن توجه کنید. زیرا پرینتر لیزری سرعت و کیفیت بسیار بالاتری دارند اما به همان نسبت قیمت بیشتری نیز نسبت به چاپگر های جوهرافشان دارا می باشند.

ویژگی های پرینتر سه کاره hp

 

اگر قصد خرید پرینتر های سه کاره hp را دارید، قبل از هر چیز باید با ویژگی های آن ها آشنا شوید. زیرا برند اچ پی، مدل های مختلفی از پرینتر را وارد بازار کرده است که هر کدام از آن ها ویژگی خاصی را دارا می باشند. از مهم ترین این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

کیفیت چاپ

یکی از اصلی ترین ویژگی های یک دستگاه پرینتر، کیفیت چاپ آن می باشد. پرینتر های سه کاره hp کیفیت چاپ بسیار بالایی دارند در نتیجه اگر شما به کیفیت اهمیت زیادی می دهید، حتما از چاپگر های سه بعدی اچ پی خرید کنید.

سرعت چاپ

یکی از ویژگی های مهم پرینتر های اچ پی، سرعت بالای آن ها می باشد. به دلیل سه کاره بودن دستگاه، توجه زیادی به سرعت آن شده است. به همین سبب در این مورد نگرانی نداشته باشید و بدانید که این دستگاه ها با سرعت بسیار بالا، عملیات درخواستی شما را انجام می دهند.

حافظه ی داخلی

در پرینتر های بافر، قسمتی تعبیه شده است که در آن اطلاعات نگهداری می شود. به این قسمت حافظه ی داخلی پرینتر گفته می شود. حافظه ی داخلی این پرینتر ها بسیار زیاد می باشد.

مهم ترین مزایای پرینتر سه کاره hp

 

پرینتر های سه کاره hp محبوبیت زیادی بین افراد دارند زیرا این مدل ها مزایای بسیار زیادی را دارا می باشند. از مهم ترین مزایای پرینتر سه کاره می توان به موارد زیر اشاره کرد.

چند کاره بودن

یکی از مهم ترین مزایای پرینتر های سه کاره، چند کاره بودن آن ها می باشد. در نتیجه شما با یک دستگاه می توانید چند کار و عملیات اداری را انجام دهید. اگر شما دستگاه تک کاره را خریداری کنید، مجبور خواهید شد برای کپی دستگاه دیگری را نیز تهیه کنید.

هزینه و قیمت

یکی از دیگر مزایای این چاپگر ها، هزینه و قیمت آن ها می باشد. شما به جای هزینه برای چند دستگاه، می توانید یک دستگاه را با هزینه ی بسیار مناسب تر خریداری کنید. البته به طبع برای شارژ کارتریج آن باید در دوره های مختلف هزینه ای را پرداخت کنید.

سرعت بالا

یکی از مزایای مهم این پرینتر ها، سرعت بالای آن ها می باشد. در ساخت این پرینتر ها به انعطاف پذیری و سرعت بالای آن ها توجه زیادی شده است. به همین سبب چاپگر های سه کاره از پرینتر لیزری سرعت بیشتری دارند.

صرفه جویی در فضا

به دلیل چند کاره بودن این دستگاه، شما دیگری نیازی به چند دستگاه در کنار هم ندارید. به همین سبب فضای کمتری از محیط اشغال خواهد شد. این مورد به نظم بیشتر اتاق و اداره کمک می کند.

معرفی چند نمونه از پرینتر های سه کاره hp

 

همانطور که در بخش های قبل بیان کردیم برند اچ پی، مدل های مختلفی از پرینتر های سه کاره را وارد بازار کرده است. شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از این مدل ها را انتخاب کنید. از بهترین این پرینتر ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

پرینتر سه کاره M175a  laserjet pro MFP

 

یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین پرینتر های سه کاره برند اچ پی، این مدل می باشد. این پرینتر بسیار پر قدرت بوده و تقریبا تمام تکنولوژی های روز در آن به کار رفته است.

از مهم ترین ویژگی های این پرینتر می توان به ظاهر بسیار شیک و جمع و جور، چاپ رنگی، استفاده از تکنولوژی لیزر، سه کاره بوده، پشتیبانی از سایز های مختلف کاغذ، سرعت بالا، کیفیت چاپ بالا، حافظه ی داخلی زیاد و .... اشاره کرد. اگر قصد خرید یک پرینتر با قدرت بالا و همه کاره دارید، این مدل را انتخاب کنید.

پرینتر سه کاره laserjet pro MFP M26nw

 

این پرینتر یکی از بهترین پرینتر های برند اچ پی می باشد که سه کاره و لیزری می باشد. شما می توانید این پرینتر را برای اداره و خانه خریداری کنید.از مهم ترین ویژگی ها این پرینتر می توان به ظاهری بسیار ساده و شیک، سه کاره بودن، چاپ سیاه و سفید، دارای فناوری بیسیم، ظرفیت چاپ تا 150 برگ،سرعت چاپ 18 برگ در دقیقه و .... اشاره کرد.

پرینتر سه کاره laserjet pro MFP M125a

 

یکی دیگر  از پرینتر های سه کاره برند اچ پی،این مدل می باشد که محبوبیت زیادی بین افراد دارد. زیرا این پرینتر در بین کاربران به باصرفه ترین چاپگر معروف است. از مهم ترین ویژگی های این مدل می توان به سه کاره بودن، سرعت چاپ 22 برگ در دقیقه، ظرفیت 150 برگ، وجود صفحه نمایش، ظاهری بسیار شیک و ساده، چاپ سیاه و سفید و .... اشاره کرد.

 

۵
از ۵
۹ مشارکت کننده

دسته بندی ها

جستجو در مقالات

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید