نمایندگی کداک Kodak در تهران

نمایندگی کداک Kodak در تهران

شرکت چند ملیتی کداک توسط جورج ایستمن در سال 1892 تاسیس شده است. شرکت کداک kodak از جمله قدیمی ترین و مشهورترین تولیدکننده در عرصه دوربین عکاسی و تجهیزات عکاسی می باشد. جالب است بدانید که تصاویر نخستین فرود انسان بر روی کره ماه توسط یکی از دوربین های این کمپانی گرفته و ثبت شده است.

نمایندگی کداک Kodak در تهران

نمایندگی کداک Kodak در تهران

دفتر مرکزی شرکت کداک در شهر روچستر ایالت نیویورک آمریکا قرار دارد که تولید کننده دوربین عکاسی، تجهیزات مواد خام و ارائه دهنده خدمات عکاسی است. ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی کداک در تهران، ارائه کننده محصولات باکیفیت این کمپانی می باشد. شرکت ایده برتر پارسیان خدماتی از جمله: خرید آنلاین در شرایطی مطمئن و آسان، مشاوره تلفنی رایگان، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر محصولات را به خریداران محترم ارائه می دهد.

نمایندگی کداک Kodak در ایران

در سال 1888 جورج ایستمن با شعار "دکمه را فشار دهید، بقیه کارها با ما" اولین دوربین ساده خود را به جهان عرضه کرد. کداک یک شرکت مبتنی بر تکنولوژی و فن آوری است که فعالیت اصلی اش تمرکز بر روی تصویربرداری می باشد. ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی شرکت کداک در ایران، مسئولیت فروش محصولات این کمپانی را بر عهده دارد.

کمپانی Kodak همواره به روزترین و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا را در محصولات خود به کار می برد. اسکنر کداک از جمله محصولات با کیفیت این شرکت است. شركت Kodak  بزرگترين توليد کننده اسکنرهاي اسناد در دنيا و داراي بيشترين تنوع اسکنر ميباشد. چاپ سه بعدی کاربردی که شامل صفحات دارای سنسورهای لمسی می باشد به عنوان یکی از مهم ترین محصول در لیست محصولات شرکت کداک قرار دارد. با تکنولوژی Smart Touch به کار رفته در اسکنر های حرفه ای کداک تنها با فشار یک دکمه عملیات اسکن را انجام دهید. نیازی نیست منتظر بمانید تا اسکنر آماده به کار شود.

 

 

۵
از ۵
۹ مشارکت کننده

دسته بندی ها

جستجو در مقالات

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید