تعمیر فیش پرینتر اچ پیhp

تعمیر فیش پرینتر اچ پی

امروزه در بیشتر اداره‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سازمان‌ها و... دستگاه پرینتر دیده می‌شود که بر اساس کارایی به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. یکی از انواع پرینتر‌ها فیش پرینتر است که با نام‌های دیگری چون چاپگر حرارتی، فیش‌زن، دستگاه صدور فیش و ... نیز شناخته می‌شود.

فیش پرینتر اچ پی ممکن است گاهی دچار مشکلاتی شود و مانند دیگر دستگاه‌ها نیاز به تعمیر توسط افرادی با تجربه و متخصص داشته باشد که باید سریعا در جهت تعمیر پرینتر اقدام کنید. در این مطلب سعی داریم شما را با شایع‌ترین خرابی‌های فیش پرینتر همچنین هزینه تعمیر آن‌ها آشنا کنیم؛ پس تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

معرفی فیش پرینتر اچ پی

فیش پرینتر اچ پی دستگاهی است که بدون استفاده از جوهر کار می‌کند و نحوه چاپ آن به صورت حرارتی است. به عبارتی دیگر فیش پرینتر با حرارتی که تولید می‌کند، می‌تواند فیش را ثبت و چاپ کند؛ همچنین فیش پرینتر برای چاپ به کاغذ‌های مخصوصی نیاز دارد که در برابر حرارت حساس و مقاوم باشند.

این دستگاه در چاپ فیش‌ها سرعت بسیار بالایی دارد؛ همچنین به هنگام کار سر و صدای آن بسیار کم است. ناگفته نماند که کیفیت چاپ فیش در این دستگاه نسبت به سایر دستگاه‌های پرینتر، بسیار بالاتر است.

شایع ترین خرابی های فیش پرینتر ها

فیش پرینتر اچ پی دستگاهی با کیفیت بالا و عالی به شمار می‌رود، اما گاهی ممکن است محصولات با کیفیت در طول استفاده دچار نقص و مشکلاتی شوند و احتیاج به تعمیر داشته باشند. تمامی مشکلات به وجود آمده در دستگاه‌های فیش پرینتر، توسط تعمیرکاران حرفه‌ای قابل حل هستند. در زیر به‌شایع‌ترین خرابی‌های فیش پرینتر اچ پی اشاره خواهیم ‌کرد:

  • به‌علت افتادن دستگاه از ارتفاع، فیش پرینتر به هیچ عنوان کار نمی‌کند.
  • دستگاه روشن نمی‌شود.
  • دستگاه کاغذ را کاملا سفید به بیرون هدایت می‌کند و قادر به چاپ متن نیست.
  • آب به داخل دستگاه نفوذ کرده و باعث ازکار افتادگی آن شده است.
  • دستگاه فیش پرینتر اصلا به کامپیوتر وصل نمی‌شود.
  • وای فای داخل دستگاه فیش پرینتر، دچار اختلال شده است.
  • اختلال در عملکرد پورت یو اس بی فیش پرینتر
  • دستگاه قادر به چاپ نوشته‌ها روی کاغذ، به طور کامل و واضح نیست.
  • اختلال در اتصال دستگاه فیش پرینتر به کشوی پول
  • پورت RS232 دستگاه فیش پرینتر به درستی کار نمی‌کند.
  • عدم کارکرد پورت شبکه Ethernet در دستگاه فیش پرینتر

 

هزینه تعمیر فیش پرینتر اچ پی

دستگاه فیش پرینتر اچ پی، نیز همانند دیگر دستگاه‌های الکترونیکی دچار خرابی می‌شود که با توجه به میزان خرابی دستگاه، هزینه آن نیز تعیین می‌گردد. اگر برخی از قطعات دستگاه نیاز به تعمیر داشته باشند می‌توان با هزینه تقریبا پایینی مشکل را برطرف نمود، اما گاهی باید قطعه‌ای در دستگاه تعویض گردد که در این صورت تهیه قطعه اورجینال دستگاه می‌تواند هزینه بردار باشد.

شایان ذکر است که عوامل بسیاری چون برند دستگاه، نوع دستگاه، مدل دستگاه ، چند کاره بودن دستگاه، رنگ چاپ فیش دستگاه و ... می‌توانند در تعرفه تعمیر دستگاه موثر باشند؛ بنابراین نمی‌توان به طور دقیق هزینه تعمیر پرینتر hpرا بیان نمود.

 

بهترین تعمیرکار برای فیش پرینتر اچ پی

در صورت مواجه شدن با مشکلاتی مربوط به دستگاه فیش پرینتر اچ پی، می‌بایست دستگاه را به یک فرد متخصص در این زمینه نشان داد تا اقدامات لازم را جهت رفع مشکل در دستگاه انجام دهد. افراد زیادی در زمینه تعمیر فیش پرینتر فعالیت می‌کنند، اما شما باید به سراغ مجموعه‌ای بروید که بتواند مشکل دستگاه فیش پرینتر را به بهترین شکل ممکن و با کم‌ترین هزینه حل نمایید.

برای تعمیر درست فیش پرینتر، تعمیرکار باید شناخت کافی بر قطعات دستگاه را داشته باشد. 

در این مجموعه افراد ماهر و متخصصی مشغول به فعالیت هستند که می‌توانند با استفاده از دستگاه‌های تست و تعمیر، مشکل فیش پرینتر فروشگاه یا اداره شما را رفع کنند. این مجموعه خدماتی چون تعمیر پردازنده مرکزی، تعمیر و تعویض برد اصلی، تعمیر پیکاپ انواع دستگاه‌های فیش پرینتر، تعمیر و تعویض درگاه اتصال به کشوی پول و... را به مشتریان خود با هزینه مقرون به صرفه‌ای ارائه می‌دهد.

سخن پایانی

همان‌طور که بیان کردیم فیش پرینتر برند اچ پی نیز ممکن است دچار مشکلاتی شود و باید تعمیر شوند. برای تعمیر و تعویض قطعات فیش پرینتر اداره خود می‌توانید به سایت اچ پی ساپورت مراجعه کرده و با مشاوران این مجموعه صحبت کنید تا در اسرع وقت تیم خود را به محل شما اعزام کنند و با دانش و مهارت خود دستگاه را تعمیر نمایند. در ضمن شما می‌توانید برای شارژ کارتریج با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

سوالات متداول

  1. هزینه تعمیر پرینتر حرارتی چقدر است؟

هزینه تعمیر دستگاه فیش‌ پرینتر بستگی به عواملی چون برند و نوع دستگاه دارد و تا زمانی که دستگاه توسط کارشناس عیب یابی نشود، نمی‌توان هزینه تعمیر را بیان نمود.

  1. در فیش پرینتر اچ پی نیازی به شارژ کارتریج است؟

خیر، نیازی نیست.

  1. آیا برای چاپ نوشته در دستگاه پرینتر حرارتی، نیاز به کاغذ مخصوصی است؟

بله، نیاز به کاغذ مخصوصی هست که باید در برابر حرارت دستگاه مقاوم باشد.

لوازم یدکی پرینتر را از کپی تک تهیه کنید.

۵
از ۵
۱۰ مشارکت کننده

دسته بندی ها

جستجو در مقالات

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید