فروش انواع پرینتر اپسون Epson

فروش انواع پرینتر اپسون Epson

پیرنتر جوهر افشان اپسون

پرینتر لیزری اپسون

پیرینتر سوزنی اپسون

وقتی که درباره‌ی چاپگر، فکس، اسکنر و محصولاتی ازاین‌دست صحبت می‌کنیم، برندهای زیادی هستند که به ذهنمان می‌آید. می‌توان گفت که هر برندی ویژگی‌ها، نقاط ضعف و قوت منحصر به خود را دارد. همچنین محصولات مختلف و پرتعداد با کارایی‌های مختلف نیز در دسترس است. همین دو موضوع موجب گیج شدن هر خریداری خواهد بود. اما نام اپسون در دنیای چنین محصولات و تولیداتی قطعاً، نامی شناخته‌شده و اطمینان‌بخش است. سابقه‌ی خوب، کیفیت بالا، ‌ عمر طولانی و همه‌ی چنین مشخصاتی باعث شده این شرکت و محصولاتش از پرطرفدارترین برندهای تولیدکننده‌ی پرینتر، ویدئو پروژکتور و غیره باشد. فقط باید بدانیم دقیقاً به چه چیز نیاز داریم.

درباره‌ی برند اپسون چه می‌دانیم

برخی هولدینگ‌ها و گروه‌های تجاری و تولیدی هستند که هر زمان وارد هر عرصه‌ای می‌شوند، جز ساخت نامی بزرگ و محصولات بسیار باکیفیت کاری دیگری از دستش برنمی‌آید و اپسون یکی از این شرکت‌هاست. این برند در ابتدای راه تولیدکننده قطعات الکترونیکی و لوازم موردنیاز فناوری‌های دیجیتال و کامپیوتری بود. اما رفته‌رفته رشد کرد و از اوایل دهه شصت میلادی وارد عرصه‌ی ساخت پرینتر شد. از همان محصولات این شرکت به‌نوعی در دنیا ترند و همه‌گیر شد. برای سال‌های طولانی، پرینتر جوهرافشان اپسون و همچنین مدل‌های سوزنی و حرارتی این شرکت یکه‌تاز لوازم اداری در بسیاری از کشورها از جمله ایران بوده است، حتی می‌توان مدل خاطره‌انگیز epson lq 300 اشاره کرد. از شروع به کار تا به امروز با رشد فناوری‌های نوین الکترونیکی و رایانه‌ای این شرکت نیز رشد کرده و وارد عرصه‌های مختلفی شده است.

انواع محصولات اپسون

محصولات اپسون بسیار متنوع است. تقریباً برای هر نیاز، بودجه و کارکردی دستگاه‌های باکیفیت پلاتر، فتوکپی، پروژکتور اپسون و ... در دسترس همگان قرار دارد. کافی است که مطابق شرایطتان میانش کمی بگردید. این برند، نه فقط خود محصولات که لوازم جانبی و یدکی اصلی و حتی برخی دیگر برندها را تولید و به بازار عرضه می‌کند.
می‌توان محصولات این شرکت را در دسته‌بندی زیر قرار داد.
· ویدیو پروژکتور: می‌توان به دو مدل مشهور این دسته 1850 و EB-X06 اشاره کرد.
· پرینتر: مدل‌های p50 و L1110 و اپسون 1805 از محصولات شناخته‌شده‌ی این دسته هستند.
· اسکنر: مدل perfection V19 در میان محصولات این دسته نامدار است.
· پلاتر: می‌توان به مدل‌ f7200 اشاره کرد.
· پرینتر لیبل‌زن و حرارتی
· عینک سه‌بعدی
· قلم استایلوس
· پرفراژ چک
همچنین لوازم جانبی اپسون نیز در دسته‌های زیر جای می‌گیرند که هرکسی متناسب با نیازش می‌تواند به سراغ آن‌ها برود.
· کارتریج و جوهر مخزن
· کاغذ و نگاتیو
· کابل رابط پرینتر
· ریون پرینتر سوزنی
· لوازم جانبی پرینتر و پلاتر

محصولات اپسون برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی افرادی که دارای مرکز خدمات چاپ، کپی و تکثیر مستندات و مدارک هستند یا شاغلان در کافی‌نت‌ها یا در صنعت چاپ و نشر کار می‌کنند، می‌توانند از چاپگرها، پلاترها، اسنکرها و دستگاه‌های فتوکپی اپسون بهره ببرند. سرعت بالا و دقت خوب و کیفیت مطلوب از ویژگی‌های این محصولات از این برند است.
همچنین در سالن‌های کوچک نمایش، افراد علاقه‌مند به سینمای خانگی، مدارس و هرجایی که نیاز است تا چیزی به نمایش در آید، پروژکتورهای اپسون با کیفیت تصویر خوبشان می‌توانند یاری‌رسان باشند و تجربه‌ی بهتری را برای کاربر ایجاد کنند.

خرید محصولات اپسون از کپی تک

برای خرید محصولات  کالای دیجیتال از جمله  ماشین های اداری اپسون ابتدا باید بدانید چه لازم دارید. سپس نیاز است که مشخصات کامل محصولات، از ابعاد و رنگ گرفته تا مدل و امکانات فنی محصول را بتوانید بررسی کنید بفهمید که مطابق انتظار و احتیاجتان است یا خیر. بررسی این موضوعات در خرید حضوری علاوه بر صرف وقت و انرژی و دردسرهای تردد، دشوار است و در خرید اینترنتی می‌تواند معضل بزرگ‌تری هم باشد. اما کپی تک با فراهم‌آوردن بستری مناسب و گرد هم آوردن فروشندگان خوش‌نام و معتبر، این مسائل را برای خریداران محترم حل کرده است. تمامی محصولات اپسون در این فروشگاه اینترنتی با عکس و مشخصات کامل دردسر است. شما می‌توانید با بررسی محصولات و مطالعه‌ی نظرات و امتیاز داده شده از سوی خریداران با اطمینان آنچه را لازم دارید، تهیه کنید و در منزل یا محل کارتان از مأموران ارسال کپی تک تحویل بگیرید.

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده

دسته بندی ها

جستجو در مقالات

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید