راهنمای خرید پرینترهای خانگی

راهنمای خرید پرینترهای خانگی

اگر به دنبال خرید یک پرینتر مناسب و راه انداز هستید که بتونید مدنها بدون کمترین هزینه اضافه از پرینتر خود استفاده کنید پس بهتره به مقاله زیر یه نگاه دقیق‌تری داشته باشید

یکی از تجهیزات کاربردی برای هر اداره و خانه ای، پرینتر Hp می باشد. بسیاری از افراد برای منزل خود از پرینترهای خانگی استفاده می کنند. اگر شما همه روزه برای چاپ هر برگه ای به کافی نت و تایپ و تکثیری مراجعه می کنید، می توانید یکی از پرینترهای خانگی را خریداری کرده و کار خود را راحت کنید.

اگر اطلاعی در مورد انواع پرینتر ندارید، باید قبل از خرید حتما راهنمای خرید این پرینتر ها را مطالعه کنید. در این مطلب اطلاعات کلی در مورد پرینترهای خانگی به شما می دهیم تا با آگاهی بیشتری اقدام به خرید کنید.

 

 

در زمان خرید پرینترهای خانگی باید به چه مواردی دقت کرد؟

 

در بازار، شما انواع مختلفی از پرینترهای خانگی را مشاهده می کنید که در زمان خرید یکی از آن ها باید به موارد زیر دقت کنید.

تکنولوژی چاپ

در ساخت پرینتر ها از تکنولوژی های مختلفی استفاده شده است که مهم ترین آن ها لیزر و جوهرافشان می باشد. چاپگر هایی که تکنولوژی جوهرافشان دارند،  هزینه ی نگهداری پایین تری نسبت به چاپگر های لیزری دارند.

کاربری پرینتر

پرینتر هایی که در بازار هستند،کاربری متفاوتی دارند. برخی از آن ها تنها برای چاپ برگه تعبیه شده اند. اما برخی از آن ها علاوه بر چاپ عملکرد های دیگری نیز دارند. اسکن، فکس، کپی، چاپ عکس و ... از مهم ترین عملکرد های آن ها می باشد.

نوع چاپ

بیشتر چاپگر هایی که برای منزل استفاده می شوند، قابلیت چاپ سیاه و سفید دارند. اما اگر شما می خواهید پرینت رنگی نیز داشته باشید، باید هزینه ی بیشتری را بپردازید. در نظر داشته باشید که هزینه ی نگهداری آن ها نیز بالاتر از نمونه های معمولی می باشد.

سایز چاپ

در زمان خرید باید به سایز برگه های چاپ شده نیز دقت کنید. برخی از آن ها تنها می توانند یک سایز از برگه را چاپ کنند. در حالی که برخی چاپگر ها می توانند سایز های مختلفی مانند  a4، a5،a6  و .... را چاپ کنند.

بهترین نمونه های پرینتر خانگی

 

زمانی که به بازار می روید، نمونه های مختلفی از پرینترهای خانگی را مشاهده می کنید که از برند های متفاوتی هستند. هر برند نیز دارای انواع متفاوتی از پرینتر های خانگی می باشد. بهترین آن ها شامل موارد زیر می شوند.

در ضمن می توانید برای اطلاع بیشتر از تفاوت میان مدل های مختلف پرینتر HP به مقاله (تفاوت مدل های مختلف در پرینترهای اچ پی) مراجعه بفرمائید.

پرینتر چند کاره لیزری اچ پی

 

این پرینتر یکی از بهترین چاپگر های موجود در بازار است که شما می توانید برای مصرف خانگی از آن استفاده کنید. این پرینتر توسط برند معروف اچ پی ساخته شده است. این دستگاه همانطور که از نامش مشخص است، چندکاره می باشد و می تواند علاوه بر پرینت و چاپ، عمل کپی و اسکن را نیز انجام دهد

تکنولوژی این پرینتر از نوع لیزری می باشد به همین سبب کار کردن با آن آسان تر می باشد. از دیگر ویژگی های این چاپگر می توان به تک رنگ بودن، قابلیت شبکه ی بی سیم، توان کار بالا، سرعت چاپ 22 برگه در دقیقه و .... اشاره کرد.

یکی از ضعف های این دستگاه نداشتن قابلیت چاپ پشت و رو می باشد.

پرینتر چند کاره لیزری کانن

 

یکی دیگر از بهترین پرینتر های خانگی، پرینتر چند کاره لیزری کانن می باشد. برند کانن محصولاتی با کیفیت بسیار بالا را به بازار عرضه کرده است که یکی از آن ها همین پرینتر می باشد. به دلیل قابلیت های بالای این دستگاه می توان از آن در اداره نیز استفاده کرد.

از مهم ترین ویژگی های این دستگاه می توان به چند کاره بودن، لیزری بودن، تک رنگ بودن، سرعت چاپ 18 برگه در دقیقه و ... اشاره کرد.

این دستگاه قابلیت چاپ پشت و رو و قابلیت وای فای ندارد. این موارد نقاط ضعف دستگاه به شمار می روند.

پرینتر لیزری اچ پی

 

این پرینتر یکی از بهترین پرینترهای خانگی به شمار می رود که از تکنولوژی لیزر بهره می برد. سرعت چاپ این دستگاه بسیار بالاست و با بهترین کیفیت عمل چاپ را انجام می دهد. این پرینتر تک کاره می باشد و تنها عمل چاپ را انجام می دهد. به همین سبب از این دستگاه بیشتر در خانه ها استفاده می شود.

از مهم ترین ویژگی های این چاپگر می توان به چاپ سیاه و سفید، سرعت چاپ 18 برگ در دقیقه، تک رنگ بودن، تک کاره بودن و ... اشاره کرد. این پرینتر اچ پی نیز مانند نمونه ی چندکاره ی خود، قابلیت چاپ دو رو ندارد.

پرینتر چندکاره جوهر افشان کانن

 

یکی دیگر از محصولات پرینتر، پرینتر چندکاره جوهر افشان می باشد. این پرینتر به دلیل استفاده از تکنولوژی جوهر افشان قیمت مناسب تری نسبت به بقیه دارد. این دستگاه قابلیت چاپ رنگی را نیز دارد به همین سبب می توانید برای چاپ عکس و اشکال گرافیکی نیز از آن استفاده کنید.

از مهم ترین ویژگی های این دستگاه می توان به چاپ رنگی، قابلیت اسکن، قابلیت کپی، سرعت چاپ 4 برگه در دقیقه، چاپ سایز های متفاوت و .... اشاره کرد.

یکی از نکات قابل توجه در مورد این پرینتر، سرعت چاپ پایین آن می باشد. به دلیل چاپ رنگی، سرعت دستگاه پایین است. در نتیجه در زمان خرید حتما به این مورد دقت داشته باشید.

پرینتر لیزری چندکاره Brother

 

یکی از معروف ترین برند ها در زمینه ی ساخت و طراحی پرینترهای خانگی، برند Brother می باشد. این دستگاه برای مصرف خانگی گزینه ی بسیار مناسبی می باشد. زیرا ویژگی های بسیار منحصر به فردی دارد. از مهم ترین ویژگی های این پرینتر باید به موارد زیر اشاره کرد.

قابلیت اسکن رنگی، قابلیت فکس، قابلیت کپی، استفاده از تکنولوژی لیزر، قابلیت چاپ دو رو، سرعت چاپ 27 برگه در دقیقه، حافظه ی 32 مگابایتی، رزولوشن بالا و ....

پرینتر چند کاره جوهر افشان اپسون

 

یکی دیگر از پرینترهای خانگی، پرینتر چندکاره جوهر افشان اپسون می باشد. این پرینتر دارای یک سیستم مخزن جوهر پرینتر می باشد که باعث می شود شما هزینه های خود را به شکل بهتری مدیریت کنید. از مهم ترین ویژگی های این پرینتر می توان به رنگی بودن آن، تکنولوژی جوهر افشان ، قابلیت وای فای، چند کاره بودن، سرعت چاپ 33 برگه در دقیقه و .... اشاره کرد.

خرید پرینتر خانگی

 

امروزه در بازار پرینترها، طیف وسیعی از انواع مدل های گوناگون را شاهد هستیم. مدل هایی که در آپشن های گوناگون و ظواهر متفاوت در دسترس هستند. برای خرید پرینتر خانگی باید به این نکته توجه کنید که نیاز شما تا چه حد می باشد و چه انتظاراتی را از یک پرینتر دارید.

قطعات و لوازم یدکی پرینتر را از کپی تک بخواهید.

۵
از ۵
۱۰ مشارکت کننده

دسته بندی ها

جستجو در مقالات

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید