نمایندگی پرینتر و دستگاه کپی کونیکا مینولتا

نمایندگی پرینتر و دستگاه کپی کونیکا مینولتا

نمایندگی کونیکا مینولتا یکی از واحدهای زیرمجموعه در مرکز سخت افزار ایران است که با هدف خدمت رسانی به مشتریان و کاربران گرامی این برند راه اندازی شده است؛ مدیریت این مرکز جهت ارائه هر چه باکیفیت تر خدمات از برترین متخصصان کشور و پیشرفته ترین تجهیزات حوزه تعمیر بهره برده و تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را گارانتی نموده است. نمایندگی کونیکا مینولتا یکی از مراکز رسمی موجود در کشور می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا در حوزه های‌ مرتبط با تولیدات کمپانی کونیکا مینولتا فعالیت دارد.

اگرچه فعالیت این مرکز محدود به دستگاه و تولیدی خاصی نیست لیکن به سبب آنکه تمرکز اصلی این برند بر تولیداتی نظیر دستگاه های کپی و پرینتر است، نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا نیز تمرکز خویش را بر ارائه خدمات و سرویس های مرتبط با این دو دستگاه نهاده است. جهت اعتماد به این مرکز و مطالعه ی پیشینه ی ما ، می توانید خدمات ما را مطالعه کنید. احترام به حقوق مشتریان و خواسته های آنان ، مهم ترین اصول  ارائه ی خدمات در نمایندگی konica Minolta است.

 

 

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا

دستگاه کپی یکی از پرکاربردترینِ چاپگر ها و برند کونیکا مینولتا نیز از جمله مطرح ترین کمپانی ها در حوزه تولید ماشین های اداری و دفتری است. امروزه در بسیاری از مراکز آموزشی، دانشگاه ها، مدارس، بانک ها و سازمان های مختلف از دستگاه کپی استفاده می شود. این دستگاه در مدل های مختلف و با فناوری ها و تکنولوژی های متنوع تولید و عرضه می شود. دستگاه های کپی رومیزی و کنسولی هر کدام با توجه حجم کاری که کاربر برای آن در نظر گرفته است، باید انتخاب شوند. کمپانی کونیکا مینولتا مدل های مختلفی از دستگاه های کپی رومیزی و کنسولی را تولید و عرضه کرده است. نمایندگی دستگاه کپی کونیکا مینولتا انواع این مدل ها را در بخش فروش و تعمیرات حمایت و پشتیبانی می کند.

هر چند که این کاربر است که تصمیم می گیرد نهایتا کدام مدل از انواع دستگاه کپی را انتخاب و خریداری کند، اما کارشناسان و مشاوران فروش نمایندگی دستگاه کپی کونیکا مینولتا مشاوره های لازم را به کاربران ارائه می دهند تا تصمیم گیری برای کاربر راحت تر و دقیق تر شود. بخش تعمیرات نمایندگی دستگاه کپی کونیکا مینولتا نیز با استفاده از حرفه ای ترین ابزار عیب یابی و تعمیر ، با کیفیت ترین خدمات را ارائه می دهد. از همین رو می توانید به راحتی برای دریافت خدماتی نظیر تعمیر درام کپی کونیکا مینولتا، تعمیر مین برد کپی کونیکا مینولتا، اجرای تنظیمات کپی کونیکا مینولتا، تعمیر کاغذکش کپی کونیکا مینولتا، شارژ و تعویض کارتریج کپی کونیکا مینولتا و … از نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا کمک بگیرید.

نمایندگی پرینتر کونیکا مینولتا

پرینتر یکی دیگر از دستگاه ها چاپ پر کاربرد است. به طور کلی دستگاه کپی به همراه پرینتر دو نمونه از ماشین های چاپ محبوب هستند که در مراکز مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. پرینتر ها نیز همانند دستگاه های کپی انواع مختلفی دارند. لیزری، جوهر افشان، رنگی، تک رنگ و … . هر یک از این پرینتر ها برای مصارف خاصی مناسب هستند. پرینتر های لیزری در تولید و چاپ اسناد متنی با سرعت بیشتری عمل می‌کنند و با هزینه‌ کم، می توانند کارهای سنگین را انجام دهند. در حالی که در گذشته پرینترهای لیزری فقط می توانستند به صورت سیاه و سفید چاپ کنند، اما اکنون مدل‌های رنگی و مقرون به صرفه آن نیز در بازار موجود هستند.

در مقابل پرینتر های لیزری، پرینتر های جوهر افشان هستند که بیشتر مناسب چاپ عکس هستند. در طول زمان، تکنولوژی پرینت و چاپ عکس پیشرفت‌های بسیاری داشته است. ظهور و ثبت عکس ‌های نگاتیو یا اسلاید جای خود را به ماشین‌های چاپ دیجیتال داده است. برند کونیکا مینولتا پرینتر های مختلفی را هم با فناوری لیزر و هم با فناوری جوهر افشان تولید و عرضه کرده است. تمام این مدل ها در نمایندگی پرینتر کونیکا مینولتا در بخش فروش و تعمیرات حمایت و پشتیبانی می شوند.

در نمایندگی فروش پرینتر کونیکا مینولتا کاربردی ترین و مفید ترین امکانات و تسهیلات فراهم است تا کاربر انتخابی اصولی و درست داشته باشد. در نمایندگی تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا نیز با استفاده از بهترین تجهیزات عیب یابی و تعمیر و ترمیم، خدماتی نظیر تعمیر کاغذکش پرینتر کونیکا مینولتا، تعمیر درام پرینتر کونیکا مینولتا، تعمیر مین برد پرینتر کونیکا مینولتا، شارژ و تعویض کارتریج پرینتر کونیکا مینولتا، عیب یابی و تعمیر لیزر پرینتر لیزری و … ارائه می شود. تمام این سرویس ها تضمین شده و با بهترین کیفیت هستند.

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده

دسته بندی ها

جستجو در مقالات

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید