راهنمای خرید پرینتر hp

راهنمای خرید پرینتر hp

راهنمای خرید پرینتر ‏hp

با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی به خصوص در لپ تاپ ها و دستگاه های همراه مثل تبلت و گوشی های موبایل پرینترهای hp نیز می بایست با سرعت بالایی تحول و تغییراتی را در تولیدات خود ایجاد کنند
استفاده از تکنولوژی های بلوتوث ارتباط شبکه بیسیم یا وایرلس ان اف سی ارتباط از طریق اینترنت گزینه‌های است که سازندگان ماشین های اداری باید در تولیدات خود مد نظر داشته باشند تا از حرکت رو به جلوی بازار عقب نمانند و قطعا شرکت hp نیز از این موضوع مستثنی نیست.
برای راهنمای خرید پرینتر اچ پی دسته بندی زیر می توانند کمک خوبی در راهنمای خرید پرینتر ‏hp باشد تا به راحتی شرایط خود را سنجیده و انتخاب بهتری داشته باشید.

 

 

گروه اول: کاربران خانگی
این گروه شامل اعضای خانواده دانشجوها و دانش آموزان می باشد که استفاده کمی از پرینتر دارند و فقط در شرایط لزوم مثل انجام تکالیف مدرسه ارائه پروژه های تحقیقاتی چاپ عکس و جداول کاربرد خواهد داشت.
در این گروه غالباً افراد در جستجوی یک پرینتر ارزان با کیفیت بالا و عمدتاً قابلیت چاپ تصاویر به صورت رنگی می باشد لذا برای راهنمای خرید پرینتر hp می‌توان بهترین انتخاب برای این افراد را پرینترهای جوهر افشان اچ پی معرفی کرد این پرینترها با توجه به هزینه پایین کارتریج ها و قیمت بسیار ارزان تر پرینترهای جوهر افشان ‏hp به نسبت پرینترهای لیزری همچنین هزینه پایین در تعمیر و نگهداری دستگاهها از استقبال بیشتری برخوردارند.

 

 

گروه دوم: شرکت های کوچک و دفاتر کاری متوسط
این گروه به دلیل داشتن تعداد صفحات بالاتری از چاپ در روز و همچنین نامه نگاری های متعدد نیاز به پرینتری دارند که بتواند از عهده حجم بالاتری از پرینت برای خرابی کمتری به واسطه میزان پرینت بیشتر ایجاد کند.
گرچه برخی پرینترهای جوهر افشان توان انجام کار مناسب برای این گروه را دارند ولی عمدتاً انتخاب پرینتر های لیزری را بهتر و خوشایند تر می دانند زیرا سرعت چاپ بالاتر و هزینه مواد مصرفی کمتری به نسبت تعداد صفحات قابل پرینت دارند.
شاید بتوان به عنوان راهنمای خرید پرینتر های چندکاره لیزری را بهترین انتخاب برای این گروه دانست زیرا همزمان با تواند چاپ کافی استفاده از قابلیت های اسکن کپی و ارسال فکس در کنار ابعاد بسیار کوچک آن بر روی میز کاریتان می‌توانند رضایت این افراد را به خود جلب کند.

 

 

گروه سوم: شرکت های بزرگ با تعداد کاربران بالا
این گروه به دلیل بالا بودن تعداد کاربران و یا حجم زیاد چاپ در شرکت نیاز به یک پرینتر صنعتی با سرعت چاپ خیلی بیشتر و هزینه های بسیار کمتر دارند به طور مثال می توان یک شرکت پخش مواد بهداشتی را در نظر گرفت روزانه باید حجم بسیار بالایی از فاکتورهای سفارش گرفته را پرینت کرده تا بتوانند کالاها را به مشتریان تحویل دهند همچنین اسناد مالی این شرکت قطعاً حجم بسیار بالایی است که چاپ آنها نیز می‌توانند فشار قابل توجه به پرینتر وارد کند.
این دستگاه‌ها صرفاً از گروه پرینترهای لیزری hp هستند که قطعات بکار گرفته شده در آن از استحکام بیشتر و میزان خرابی بسیار پایین تریی برخوردار است به همین دلیل پرینترهای صنعتی hp جزء گروه پرینترهای گران قیمت میباشند .

این نکته را باید مد نظر داشت که این گروه از پرینترهای اچپی فقط برای کار چاپ تولید شده اند و دستگاه های چند کاره نمی توانند برای مصارف صنعتی انتخاب خوبی باشند لذا هنگامی که در جستجوی  یک پرینتر صنعتی برای کار تخصصی و حرفه ایی هستید چشمتان را بر روی پرینترهای چند کاره باید ببندید.

 

 

 

 

 

 

۵
از ۵
۶ مشارکت کننده

دسته بندی ها

جستجو در مقالات

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید