فروشگاه اینترنتی کپی تک ، سریع ترین و مطمئن ترین انتخاب برای تامین لوازم پرینتر و کپی
این شعار ماست و آن را اثبات کرده و میکنیم
کپی تک علاوه بر سابقه طولانی در بازار فیزیکی بعنوان فروشنده با ارائه محتوا و تجربه غنی در فروش لوازم کپی و سابقه طولانی فعالیت و تحویل به موقع و موفق سفارشات به مشتریان، و ارائه خدمات مورد انتظار به بهترین شکل ممکن، سابقه درخشانی از نحوه فعالیت خود ایجاد نموده است و همواره به عنوان برندی پیشرو در زمینه فروش لوازم آشپزخانه و خانه نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. با توجه به مطالب گفته شده، با خیالی آسوده سفارش های خود را ثبت و از خدمات منحصر به فرد آیوپای استفاده کنید.
شما بدون نیاز به حضور در فروشگاه کپی تک و حتی بدون نیاز به تماس تلفنی می توانید آنلاین از فروشگاه کپی تک خرید کنید و با اطمینان از طریق درگاه پرداخت اینترنتی متصل به شتاب  هزینه خود را پرداخت کنید و سپس سفارش خود را تحویل بگیرید.
تأمین امنیت اطلاعات حساب‌ها و کارت‌های بانکی مشتریان وب‌سایت فروشگاه کپی تک ، مستقل از این وب‌سایت، و به عهده‌ی بانک‌ طرف قرارداد است.
لازم به ذکر است که هیچ‌کدام از اطلاعات شخصی حساب بانکی مشتریان، شامل رمز اینترنتی، کدهای امنیتی، تاریخ انقضاء و موارد مشابه، توسط بانک به فروشگاه کپی تک اعلام نمی‌شود. این اطلاعات نزد بانک محفوظ خواهد بود.
 پرداخت از طریق واریز وجه به حساب
اگر به هر دلیلی نمی توانید از درگاه پرداخت اینترنتی عملیات خرید خود را تکمیل کنید، می توانید مبلغ خرید خود را با هماهنگی پشتیبانی بصورت کارت به کارت به حساب مدیریت واریز نمایید .
پس از پرداخت وجه لازم است تا اطلاعات هویتی (نام، نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت، شماره تلفن همراه، آدرسی که کالا باید به آن آدرس ارسال شود و همچنین لینک کالای انتخاب شده از وب.سایت فروشگاه کپی تک را به شماره واتساپ ارسال کنید، تا همکاران واحد سفارشات سریعا سفارش شما را آماده، بسته بندی و ارسال کنند. .



پرداخت امن

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید