کپی تک با سر لوحه قراردادن این اصل که مشتری ، سرمایه گران بها و مایه حیات هر فروشگاهی بوده و خدمات پس از فروش را مهمترین فرآیند در جذب و نگهداری مشترکین خود می دان با به کارگیری تجربیات تمامی نیروهای فعال خود در این حوزه و همچنین استفاده از تمامی پشتوانه‌های علمی و فنی در ارایه‌ی خدمات به هزاران مشتری، می‌کوشد تا شیوه‌های موثری را در پشتیبانی از خدمات خود در پیش گیرد.
مهم‌ترین ویژگی‌های خدمات ما ، پشتیبانی انلاین کپی تک از طریق واتساپ
توسط نیروهای متعهد و متخصص می باشد که خود از ماهرترین ها می باشند
از آنجا که دایره محصولات گسترده می باشد پیشنهاد می کنیم قبل از خرید با همکاران ما توسط پشتیبانی ارتباط برقرار کنید تا انتخابی درست داشته باشید .
بهره‌گیری از تخصص همکاران که به صورت ویژه از روحیه‌ی احترام و همدلی با مشتری، صبر و حوصله در پی‌گیری مشکلات مشتریان برخوردار باشند،
شیوه‌ی رایج در انتخاب کارشناسان پشتیبانی کپی تک بوده است .
این کارشناسان از میان افرادی انتخاب شده اند که دانش کافی برای پاسخ‌گویی به سوال‌های مشتریان را داشته باشند و مشتریان را به گونه‌ای راهنمایی کنند که آنان با صرف کم‌ترین زمان و هزینه به پاسخ‌های کارساز برای مشکلات و تامین محصولات خود دست یابند.
آرزوی ما آسودگی خاطر و اطمینان شما در بهره مندی از خدمات کپی تک در کلیه ساعات شبانه روز می باشد.
شماره واتساپ و تلگرام و ایتا : 09211908957
شماره فروشگاه : 02188300710


پشتیبانی

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید