کپی تک برای رفاه مشتریان و ارسال فوری و امن و مطئن قطعات به نقاط مختلف ایران پیک موتوری ، همکاری با تیپاکس و پست را انتخاب کرده است.
طبق این امکان مشتریان تهرانی در هر نقطه شهر تهران ، میتوانند سفارشات خود را ثبت نموده و توسط پیک موتوری کپی تک در کمتر از چند ساعت محصول خود را در محل انتخابی تحویل کالا دریافت نمایند . ارسال برای مشتریان شهرستان نیز با پست پیشتاز و در صورت حجیم بودن با تیپاکس ارسال میشود.
هزینه ارسال :
با پست پیشتاز فقط 55 هزار تومان می باشد به تهران تمام نقاط ایران
با پیک فوری فقط مخصوص تهران – بر عهده مشتری
 
نکته مهم :
به هنگام تحویل کالا حتما همان موقع از سالم بودن کالا مطمئن شوید ( زیرا کالای ارسالی توسط شرکتهای ارسال مثل پست تیپاکس و … بیمه می شوند) تا در صورت آسیب رسیدن ( که البته احتمال آن معمولا خیلی کم است ) بتوان پیگیر خسارت از آنها شد.
مهم نیست که در کدام شهر سکونت دارید مهم این است که تصمیم بگیرید بدون دردسر محصول دلخواه تان را خریداری کنید و در کمترین زمان ممکن و البته با اطمینان محصول را در آدرس مدنظرتان دریافت کنید. کپی تک به کلیه مشتریانش در سراسر کشور خدمات ارائه می دهد و محصولات درخواستی شما از طریق پیک موتوری، پست یا تیپاکس برای شما ارسال می گردد.


​​تحویل فوری

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید